Reklama
Strona głowna Ogólne Jedz dużo i chudnij!

Jedz dużo i chudnij!

od Marcin Karwoski
Reklama




Dieta na pozbycie się zbędnych kilogramów wcale nie musi polegać na małych posiłkach, po których jesteśmy głodni. Wbrew pozorom może się składać z dużych, smacznych i zbilansowanych dań, które jednocześnie mieszczą się w naszym zapotrzebowaniu kalorycznym.

Bez wątpienia nie od dziś najlepszymi produktami niskokalorycznymi są : Owce – takie jak jabłka, zawierają w 100 gramach, tylko 50 kcal i tylko 0.4 tłuszczu. Biorąc pod lupę rożnego rodzaju sałatki, które są idealnym „zapychaczem” głodu i mają bardzo niskie kalorie, można je śmiało jeść między pełnowartościowymi posiłkami. Mitem jest stwierdzenie, że będąc na diecie, nie można jeść ich po godzinie 16. Błonnik – który nie wchłania się, przez co nie dostarcza nam energii. Nie możemy od niego przytyć, tylko wręcz przeciwnie. Schudniemy, a jego większa ilość idealnie przeczyszcza nasz układ trawienny. Innym sposobem na niskokaloryczne i smaczne posiłki są rożnego rodzaju zupy, które będą idealnym pomysłem na chłodne wieczory.

Przechodząc na jakakolwiek dietę, należy pamiętać o zapotrzebowaniu kalorycznym, którego nie możemy przekraczać. Nie tyjemy od cukru i tłuszczu, lecz przez dodatni bilans kaloryczny. Jedząc słodycze i jednocześnie będąc na deficycie kalorycznym nie jesteśmy w stanie przybrać na wadze. Pamiętajmy również, że decydując się na dietę, dobrze byłoby się skontaktować z dietetykiem, aby sobie nie zaszkodzić.

View this post on Instagram

Bondźorno🇮🇹🍕

A post shared by FIT LOVERS ® (@fit.lovers) on

Reklama
0 komentarz
0

Zobacz również

Zostaw komentarz